Մարքեթինգի տեսակները։ Ավանդական մարքեթինգ

Այժմ, երբ արդեն գիտենք՝ ինչ է մարքեթինգը, արի ծանոթանանք մարքեթինգի տեսակների հետ։

Մարքեթինգը բաժանվում է 2 մեծ ճյուղերի՝ ավանդական մարքեթինգ և թվային մարքեթինգ, որոնք էլ իրենց հերթին ունեն իրենց տեսակները։ 

Այսօր խորապես կպատմեմ ավանդական մարքեթինգի մասին։

Գնացինք։

 

Ավանդական մարքեթինգը մարքեթինգի <<հին>> տեսակն է։ Ավանդական մարքեթինգը մարքեթինգի այն տեսակն է, որը դժվար է անտեսել, և ներառում է այն ավանդական գովազդները, որոնց մենք հանդիպում ենք ամեն օր:Տարածված և փորձված մարքեթինգի մարտավարություններից շատերը հետևյալ հինգ հիմնական կատեգորիաների տակ են՝

1. Տպագրություն (ամսագրեր, թերթեր և այլն)

2. Հեռարձակում (հեռուստատեսություն, ռադիո և այլն)

3. Ուղիղ փոստ (կատալոգներ, բացիկներ և այլն)

4. Հեռախոս (հեռախոսային վաճառք, sms մարքեթինգ և այլն)

5. Բացօթյա (գովազդային վահանակներ, թռուցիկներ և այլն)

 

 

Մարքեթինգի այս տեսակը օգտագործելը ունի իր ինչպես լավ, այնպես էլ վատ կողմերը։

Արի քննարկենք։

 

Ավանդական մարքեթինգի վատ կողմերը

  • Քիչ փոխազդեցություն

Այն հիմնականում միակողմանի է։

  • Անփոփոխ է

Այն հնարավորություն չի տալիս գովազդում սխալ լինելու դեպքում փոփոխել։Ստիպված պետք է նոր գովազդ տեղադրել։

  • Ավելի բարձր ծախսեր

Ավանդական մարքեթինգը բացականին թանկ է։

  • Անհատականացման սահմանափակ ընտրանքներ

Ավանդական մարքեթինգը թույլ չի տալիս խորը թիրախավորում իրականացնել։

  • Գնահատման ամբողջական մանրամասները բացահայտելու անկարողություն

Ավանդական մարքեթինգի դեպքում դժվար է հասկանալ՝ քանի հոգի տեսավ կամ լսեց գովազդը, քանի հոգի ներգրավվեց և այլն։

 

Ավանդական մարքեթինգի լավ կողմերը

  • Դժվար է անտեսել

Այն հնարավոր չէ անջատել, երբ անցնում է 15 վայրկյանը)

  • Հեշտ է հասնել լոկալ լսարանին

  • Այն հարմար է բոլորի համար

Բարձր տարիքային սեգմենտը հիմնականում չի օգտագործում սմարթ գադջեթներ, հետևաբար նրանց ավելի հեշտ է հասնելը ավանդական մարքեթինգի մեթոդներով

 

 

 

Մյուս հոդվածում արդեն կքննարկենք թվային մարքեթինգը։ До встречи)