Թվային մարքեթինգ։ SEO, SMM ...

Հերթը թվային մարքեթինգինն է։ Անպայման կարդա!


Թվային մարքեթինգն ընդգրկում է մարքեթինգային բոլոր ջանքերը, որոնք օգտագործում են էլեկտրոնային սարք կամ ինտերնետ: Սա նշանակում է, որ բրենդների համար հաճախորդներին հասնելու շատ ավելի մեծ հնարավորություններ կան, այդ թվում `էլ. Փոստ, սոցիալական մեդիա և որոնիչներ: Այս փուլում թվային մարքեթինգը կենսական նշանակություն ունի ձեր բիզնեսի և բրենդի մասին իրազեկման համար։

Կարճ ասած ՝ որպես բիզնեսի սեփականատեր մրցունակ լինելու համար հարկավոր է ընդունել թվային մարքեթինգի որոշ ասպեկտներ: Թվային մարքեթինգի միջոցով դուք կարող եք նաև օգտագործել այնպիսի գործիքներ, ինչպիսիք են վերլուծական վահանակները՝ ձեր արշավների հաջողությունն ու ROI(return on investment)- ն  վերահսկելու համար։


Դիջիթըլ մարքեթերը ղեկավարում է բրենդի իրազեկումը և lead գոյացումը բոլոր այն թվային ալիքների միջոցով, ինչպես անվճար, այնպես էլ վճարովի, որոնք ընկերության տրամադրության տակ են: Նա սովորաբար կենտրոնանում է յուրաքանչյուր ալիքի key performance indicator (KPI) վրա, որպեսզի նրանք կարողանան պատշաճ կերպով չափել ընկերության կատարողականը յուրաքանչյուրի միջև:


Թվային մարքեթինգի տեսակները


1․ Search Engine Optimization (SEO)

2․ Content Marketing

3․ Social Media Marketing

4․ Pay Per Click (PPC)

5․ Affiliate Marketing

6․ Native Advertising

7․ Marketing Automation

8․ Email Marketing

9․ Online PR

10․ Inbound Marketing

11․ Sponsored Content

12.Influencer marketing


Տեսակների մասին ավելի մանրամասն կխոսենք հաջորդիվ))